De beste bezorging voor u.

Wij verzorgen voor u de beste en snelste levering
.Verzendkosten <€99 gratis (BE)
Verzendkosten >€99 (BE)
bPost Thuislevering of op kantoor: 5 EUR
bPost Postpunt, Pakketautomaat: 3 EUR
Verzendkosten (EU)
DPD: 6,5 EUR
Levertijd
Wanneer komt mijn pakketje? Dat is één van de belangrijkste vragen wanneer u online iets bestelt.
Daarom proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren, maar vooral ook zo duidelijk mogelijk te zijn over de levertijd van uw spullen.
Zijn uw spullen op voorraad? Dan leveren wij binnen de twee werkdagen.
De levertijd naar Nederland bedraagt 3 tot 4 werkdagen.
Afhalen in Overpelt
Je kan je bestelling ook afhalen in Overpelt. We willen vragen om eerst een bestelling te plaatsen via de webshop, en te kiezen voor Afhalen.
Je ontvangt dan een mail of telefoontje dat je bestelling gereed staat om af te halen.
Afhalen kan steeds op afspraak.
Levertijd Pre-Orders
Bij een Pre-Order zal de levering meestal langer duren. De verwachte levertijd wordt vermeld in de productomschrijving. Indien deze levering wordt uitgesteld, zal de omschrijving ook worden aangepast. Het is helaas onmogelijk om alle klanten die Pre-Orders hebben besteld, apart te informeren.
Retourzendingen

Zorg ervoor dat al je klantgegevens die hikvisionstore.be beschikbaar heeft correct zijn. Alle bij ons bestelde artikelen kun je binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen waarna wij je geld zo snel mogelijk terug op je rekening storten. Hierbij moeten echter wel de volgende spelregels in acht worden genomen:

  • Maak je retour zending op tijd (binnen de 14 dagen) via email kenbaar.
  • Zorg ervoor dat je de retour zending ook binnen de 14 dagen verzend.
  • De verpakking van het product en het product zelf mogen niet gebruikt of beschadigd zijn.
  • De artikelen moeten in ongeschonden staat bij hikvisionstore.be worden afgeleverd.

Indien deze regels niet in acht worden genomen, zijn wij niet verplicht om de artikelen terug te nemen en de betalingen ongedaan te maken.Wanneer de door jou geplaatste bestelling bij je thuis wordt bezorgd, moet je controleren of het bezorgde artikel voldoet aan de bestelling die je bij ons hebt geplaatst.

Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je dit binnen 14 dagen per e-mail melden aan [email protected]. Vermeld in je communicatie met ons de eventuele afwijking en je ordernummer.

Je hebt dan als klant de keuze: je artikel vervangen, een coupon aanmaken of je geld terugstorten. Dit kan je best vermelden wanneer je aanvraagt indient.